Bajs

Att en bara inte gör saker. Jag har suttit i bibblan hur många timmar som helst nu, men jag gör INGENTING. "Ska bara" göra detta:

Diskutera innebörden av begrepp som ras, etnicitet, primordialism, circumstantialism, synkretism, kreolisering och hybridisering. På vad sätt får sådana begrepp betydelse för socialt arbete och sociala problem? Omfattning: 2000 tecken (utan blanksteg – referenslista inte inräknad). Inte mindre och absolut inte mer än 2300.


2300 tecken är inte ens en sida.

Liknande uppgifter har vi haft varenda jävla vecka den här kursen. Flera hundra sidor med källa, men bara en halv sida att skriva.

Och idag har jag ätit så många apelsiner att min mage vill vända sig ut-och-in. Jag är så trött att jag blir anfådd av att skriva på tangenterna. Det e sanning!

Vill bara sova, men det får jag göra FÖRST NÄR JAG SKRIVIT KLART UPPGIFTEN SOM JAG ALDRIG SKRIVER KLART FÖR ATT JAG INTE ORKAR!

Framkommer problematiken här eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback