Sista sucken

Ok. Nu har jag spenderat åtskilliga timmar på att dra ut på att börja plugga. Jag ärnu så uttråkad av internet att jag va på vippen att öppna word, men så kom jag i sista sekund på att jag kan ju skriva ett inlägg i min blogg som jag inte skrivit i på... år?

I vilket fall. Tur att jag inte raderat den, nu uppfattar jag den som en riktig räddning. OM jag nu inte gör nåt av nytta idag, har jag i vilket fall lyckats producera ett meta-inlägg om skrivkramp och total ovilja att studera.

VARFÖR är det så tråkigt?

Kanske för att det alltid, alltid är så kryptiskt vad de egentligen vill ha. Jag kan inte komma på EN skrivuppgift under mina tre år då jag känt att jag har koll på vad jag egentligen ska skriva. Detta eftersom en ju faktiskt egentligen kan skriva vad fan som helt bara en underbygger detta med goda argument och resonemang. Detta gör mig lite perplex. Jag är en alldeles för snäll flicka för att kunna njuta av denna frihet, samtidigt som det är det enda jag längtar efter då jag skriver hemuppgiften eftersom jag sitter fast i det där - att göra rätt.

På söndag skall detta arbete vara inne, och sedan den här kursen har börjat har jag: Spenderat en vecka på charter (underbart), hälsat på kompis i örebro, umgåtts med mor och far och planterat massor med frön, volontärat som läxhjälp på min gamla praktikplats, kollat samt beslutat att köpa valp.
Jag hade lugnt varit färdig med detta arbete om jag bara spenderat kanske.... 4 dagar till detta arbete endast. Men icke.

Ok, nu är det ca. 40 minuter tills frej kommer hem och då ska jag ut och springa. NU KÖR JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback